Sunday, September 16, 2012

Bismillah.. Satu Langkah Ke Hadapan

As-salam & Salam 1Malaysia!

Lama betul tak update blog ni kan. Kepada pengunjung yang singgah-singgah kat blog ni, terima kasih banyak di ucapkan. Saya akan cuba teruskan usaha untuk berkongsi info-info yang menarik tentang apa sahaja kat korang semua.

Saya nak bagi tahu kepada followers & pengunjung blog ni, yang saya & isteri telah pun memulakan syarikat kami sendiri, iaitu Azmizan Marketing. Syarikat ni berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). So, senang la nak menjalankan urusniaga jual beli.


Sebagai permulaan, kami menjalankan perniagaan biskut cornflakes home-made yang dibuat sendiri oleh mak saya. Resipi tradisional, tetapi rasa memang mantap! ;) Untuk anda yang ingin mengetahui lanjut macam mana nak order atau nak rasa tester, nanti saya sediakan satu post khas.

Selain menjual biskut cornflakes, kami juga ade menjual pakaian baby, iaitu rompers jenama Carters dan pyjamas jenama BabyGAP dan Holabebe. Part ni menarik sikit sebab design kedua-dua baju rompers & pyjamas memang sangat menarik! Untuk yang berminat nak tengok design & saiz yang available bagi Carters rompers, boleh like Page Facebook, The Baby Wardrobe, atau boleh jugak tengok laman web rasmi syarikat kami, iaitu www.azmizan.com.

Jom like kami di Page FB, The Baby Wardrobe!

Untuk segala pertanyaan lanjut mengenai perniagaan biskut cornflakes atau pakaian baby ni, anda boleh terus e-mail kepada kami di, enquiry@azmizan.com.
Semoga anda semua terus memberi sokongan untuk saya mengembangkan perniagaan ini.

Happy blogging and terima kasih atas sokongan anda!


Nota kaki: Perniagaan adalah 9 daripada 10 sumber rezeki, insyaAllah! :)

No comments: